דינמיות
Get Adobe Flash player

דינמיות - הגישה הפרואקטיבית

dynamic orange

חיי המשרד מול מחשב קובלים אותנו אל השולחן ומתכחשים לצורך הטבעי של גופנו ולתשוקה שלו להיות בתנועה. האורגניזם שלנו

זקוק לתנועות קבועות כדי להישאר בריא. FIT היא מערכת כיסא דינמית, המאפשרת לגוף לנוע ולהתאים את תנוחת הישיבה באופן קבוע בקלות ובנוחות.

FIT מציג גישה פרואקטיבית המגבירה את חסינות הגוף לתחלואות הגב והצוואר, ושומרת על גוף בריא וחזק בשימוש בכיסא. FIT משמש גם כפעילות מונעת למי שעדיין אינם סובלים מכאבי גב.

 

יתרונות הישיבה הדינמית

  • חיזוק הגב כדי למנוע מחלות הנגרמות על ידי ישיבה.
  • בניית חסינות הגב לכאב או נזק שנגרם על ידי ניוון ויציבה גרועה.
  • להחיות את הדיסקים בין חוליות, לשמור אותם גמישים ונוזלים כדי לשמר את אפקט החציצה שלהם.
  • חיזוק שרירי הליבה הפנימים כדי לתמוך בעמוד השדרה ולהפחית את הלחץ על הדיסקים והעצבים, ולמנוע פגיעות בגב.
  • לחזק את גמישות המותניים והבטן
  • להניע זרימת דם בגוף
  • לשפר את תפקוד המעיים והקיבה
  • לשרוף שומן סביב המותניים בתפעול מוגבר של ישיבה דינמית
  • אימון הגוף לבריאות וחוזק

Office marketing strengthencore - ENG 

עשו לעצמכם טובה ותנועו!

"גוף האדם נועד להיות בתנועה ברוב הזמן. לא רק שהוא עמיד לתנועה בצורה מעוררת הערצה, הוא גם צריך את זה נואשות כדי להישאר בריא". ישיבה סטטית לפרקי זמן ארוכים היא משהו שהגוף שלנו הוא לא מסוגל להתמודד איתו כמו שצריך. צריך קצת עומס ותנועות על שרירי המתאימים, כך שיהיה להם הכח לתמוך בעמוד השדרה ולא להישחק; ועבור הדיסקים הבין חולייתיים להישאר נוזליים וגמישים כדי לשמור על אפקט החציצה שלהם, אחרת הם הופכים פריכים ונקבוביים. "ישיבה דינמית היא המינימום שאתם יכולים לעשות למען הגוף שלכם." [citations used from the German Federal Institute for Occupational Safety and Health (BAuA) article]

  • “בני האדם לא נועדו לשבת מקובעים. הם גם לא נועדו כדי לרכון מול מחשב”.[Albany Times Union (Albany, NY)]. 
  • "רוב כאבי הגב הם תוצאה של שרירים, רצועות ומפרקים אשר יוצאו ממצב תקין, התשובה לכאבי גב היא להחזיר את הגב לתנועה ולפעולה נכונה מחדש.”
  • “אנשים שיושבים לתקופות ארוכות נמצאים בסיכון לבעיות גב.”
  • “חוסר התנועה עולה לא רק עובדי מחשב רבים בבריאותם, אלא גם עולות לחברות ולכלכלה כסף רב"/" הוכח מדעית שהשילוב של ישיבה וחוסר התנועה יכול לשחוק כמעט את רוב עמוד השדרה והדיסקים הבין חולייתיים בטווח הארוך". 
  • “ כל היושבים צריכים לנוע - ולעזור לשרירים להירגע ולהתאושש, לקווץ ולהרחיב את הדיסקים הבין חולייתיים, שיוצרים סינון טוב יותר של נוזלים החוצה ולתוך ליבות הדיסקים. ולעזור לדיסקים להישאר שמנמנים ובריאים, בטווח הארוך.

 

מהי תנועה דינמית טובה?

כסאות ארגונומיים רבים מתוארים כדינמיים. אך העובדה היא שכדי ש"כיסא דינמי" באמת יהיה דינמי ויעיל הוא צריך לאפשר לנוע לא רק קדימה ואחורה.

כיסא דינמי צריך להיות מסוגל

    • להניע את המושב לכל הכיוונים בצורה יציבה ובטוחה
    • מיקומו של ציר התנועה צריך לאפשר תנועות שמקורן מונע מעמוד השדרה התחתון, בדיוק המקום שבו תנוחות סטטיות קונבנציונליות מזיקות ביותר.
    • הוא חייב לספק את המשוב והלחץ המחזיר, כך שאפשר יהיה להרגיש בטוח להניע את השרירים.

תנועה דינמית נכונה מאפשרת פיזור נכון של העומסים, מחייה את הדיסקים בין החוליות , כך שהם נשארים גמישים ונוזלים כדי לשמור על אפקט החציצה שלהם.

תרגילים 'בזמן עבודה' למיקסום יכולות הכיסא FIT!

תכננו עבורכם תרגילים פשוטים לשימוש תוך כדי עבודה, אשר מחזקים את הגב, משפרים את זרימת הדם, עוזרים להפחית את הכאב והלחץ, וישמרו אתכם ערניים. אתם יכול לצפות ב 'תרגילי FIT לזמן עבודה'.

 

חזקו את מפרקי הגב לישיבה, כמו שאתלטים מחזקים את רגליהם

שכבות השרירים הפנימיים שלנו צריכה לתמוך בעמוד השדרה ובמפרקים. אדם בכושר הוא אחד אשר שרירי השכבה הפנימיים שלו הינם בכשירות טובה כדי לתמוך בגב ולהפחית את הלחץ ועומסים מהדיסקים.

התנועה הדינמית של FIT מחזקת את שכבות שרירי הליבה הפנימיות של הגב והבטן.

שרירי הרגליים החזקים של אתלטים תומכים בחוזקה במפרקי הרגליים כאשר הם דורכים לדוגמא על אבן במהלך ריצה. אותו הדבר נכון גם לגבי הגב שלנו. שרירי הליבה הפנימיים בגב ובבטן צריכים להיות בכושר כדי למנוע פציעות שנגרמות על ידי השימוש הקבוע בכיסאות לישיבה ארוכת זמן, או על ידי העומס היום יומי על הגב שלנו.

 

להישאר בכושר עם גב חזק וגוף בריא

חיזוק הגב ושרירי הליבה הפנימיים בבטן חיוניים לבריאות טובה. שרירי הליבה נמצאים בשכבה הפנימית הקרובה ביותר לשלד אשר קשה 'להגיע' אליה ולתפעלה. בילוי של שעות בחדר הכושר לא יניעו אותם הרבה. תרגילי פיזיותרפיה מסוימים, שנועדו לשיקום גב יכולים לעורר אותם. אך תרגילים כאלו קשים להתמדה, או לביצוע במהלך יום העבודה.

'המוח' יחד עם רצועות אלסטיות מודולריות המתחברות בקלות לכיסא, הופכים את הכיסא לחדר כושר לגב, שרירי הבטן, עמוד השדרה והדיסקים. רצועות אלסטיות מיוחדות אלה מוסיפות לחץ נגדי לתנועת המותניים, ומתפעלים ביעילות את השרירים הפנימיים הקשים להגעה. הרצועות האלסטיות הללו קלות לשימוש ונגישות בקלות.

השילוב של "המוח" והרצועות אלסטיות פועלים יחד כדי לשפר את היציבה והבריאות הכללית כפי שאף כיסא אחר אינו מסוגל לבצע. תכננו בנוסף גם תרגילים שיעזרו לכם למקסם את יכולות הכיסא החדש שלכם בחיזוק שרירי הליבה העמוקים!

 

צפו בתרגילי הכושר של FIT ל'חיזוק שרירי ליבה עמוקים'.

 

או  'Go-Pro ' עם כיסא הכושר המקצועי FIT-Pro .

 

FIT - מחזק אתכם מהליבה

FIT - שבו בריא!

 

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
התחברות הרשמה

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *