תנוחות-נורמליות
Get Adobe Flash player

alt

תנוחות-נורמליות

רוב הכיסאות מכריחים אותנו לשבת בזווית של 90 מעלות אך מפרק הירך שלנו יכול להתכופף רק עד 60 מעלות!

זה גורם לעמוד השדרה שלנו לעוות מסוכן, אשר יוצר מתח לא אחיד על הסחוסים, השרירים, הרצועות ומפרקים.

זה גורם לכאבי שרירים ודלקות ויכול להוביל לניוון ולמחלות בעמוד השדרה והסחוסים, ולהוביל לכאב מוגבר, חוסר תחושה ברגליים ולאי נוחות משמעותית בהליכה, עמידה ובישיבה.

 

כעת ניתן לשבת בתנוחות-נורמליות, כאלה שבהן הזווית בין פלג הגוף העליון והירכיים גדולה מ90 מעלות , ללא מאמץ ולפרקי זמן ארוכים. גם בישיבה זקופה או בתנוחות יותר שעונות לאחור.

Office marketing - 90deg -4NormalPosture

 

הבעיה

sit 90

כיסאות קונבנציונליים או ארגונומיים ממתוכננים לישיבה שעונה לאחור, או כשפלג הגוף העליון זקוף כשהזווית בין פלג הגוף העליון והירכיים מקובעת ל90 מעלות.

אך מפרק הירך יכול רק להתכופף רק 60 מעלות. 30 מעלות הכיפוף הנוספות גורמות לסיבוב של האגן לאחור, ומעוותים את העקומה הטבעית (לורדוסה) של עמוד השדרה.

זה יוצר לחץ לא מאוזן על הדיסקים שבין החוליות. ישיבה ב90 מעלות לאורך פרקי זמן ארוכים יוצרת אי נוחות, לחץ על השרירים כאבי גב. ובהמשך עלולה להוביל לפרחצות דיסק.

תמיכות או כריות גב לא יכולות לפתור את העיוות ואת בעיות הגב.

 

'תנוחות-נורמליות' עם זווית גב-ירכיים גדולה מ 90 מעלות

לעומת זאת, תנוחות ישיבה בהן הזווית בין הגוף העליון והירכיים קרובות יותר ל135 מעלות מרגיעות, ומאפשרות לעמוד השדרה לשמור על העקומה הטבעית שלו.

sit 135 השענות לאחור היא דרך אחת טובה כדי להגדיל את זווית גוף הירך ולהסיט את משקל רב יותר למשענת הגב, ומונעת את הלחץ על עמוד השדרה התחתונה.

אך בעוד השענות לאחור נהדרת למנוחה, או למשימות קצרות, היא רעה לעמוד השדרה והצוואר בעת עבודה העליונים וצריך להתנגד לה בלחץ נגדי של הראש והצוואר בזווית קדימה. ותנוחה כזו אינה מאפשרת לעבוד בנוחות ליד שולחן או מול מחשב, שבו עירנות ומיקוד הם חיוניות.

sitting posture2

כיסאות צריכים לאפשר לשבת ב'תנוחות-נורמליות' בהן הזווית בין הגוף העליון והירכיים היא מעל ל90 מעלות. כך שנוכל:

  • לשבת בכל תנוחה נורמלית בדך קונבנציונלית
  • לבחור את הזווית בין הגב והירכיים ללא מאמץ
  • לשנות תנוחות ללא מאמץ

 

פתרונות כגון כיסאות ברכיים, עם מושב נשען קדימה ומחסום ברך למניעת החלקה; או מושבים דמוי אוכף, קשים לשימוש לפרקי זמן ארוכים. הם דורשים מאמץ שרירים, רצון חזק ומשמעת עצמית כדי לשמור על היציבה הנכונה ועלולים לגרום להשפעות שליליות על הגוף, כגון כאבים בברך.children intuition

 

-לא נוכל להטיל ספק באינטליגנציה הפשוטה והטבעית של ילד שמטה כיסא קדימה ל 'תנוחה נורמלית'.השאלה היא האם אנו יכולים להחיל את האינטואיציה הזאת לטכנולוגית כיסא חכמה.

 

   FIT עושה את זה!

            Office marketing over90 - 4normalpostures

 

יתרונות הישיבה הנורמלית:

  • חלוקת עומס שווה לרוחב הסחוסים בין החוליות
  • הפחתת לחצים מהגב, הסחוסים והעצבים
  • שמירה על עמוד שידרה וסחוסים בריאים
  • שמירה על צורתו הטבעית של עמוד השידרה
  • שמירה על חיוניות וערנות
  • חיזוק שרירי הגב
  • פתיחת החזה לנשימה קלה

 

FIT HowToSit - normal - ENG

למדו כיצד לשבת בכיסא FIT:

 

עברו ל 'איזון-טבעי'

 

 

 

 

 FIT - שבו בריא!

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
התחברות הרשמה

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *